Skapa ärende

Den här guiden beskriver hur du skapar ett ärende kopplat till en eller flera köpta produkter.
Det kan gälla t.ex. Retur/återköps förfrågan eller reklamation.

Steg 1. Gå in under Mina sidor och välj Orderhistorik.
Välj vilken order det gäller och klicka på  Visa/Dölj för att utöka orderdetaljer. 

steg1 - skapa ärende.png

Steg 2. Klicka nu på Skapa ärende

steg2 - skapa ärende.png

Steg 3.

  1. Välj anledning till ärendet
  2. Ordernummer är förifyllt, ingen åtgärd krävs.
  3. Välj vilken produkt ärendet gäller
  4. Beskriv vad ärendet gäller
  5. Fyll i kontaktuppgifter 

steg3 - skapa ärende.png

Steg 4. Vi har nu mottagit ärendet kontaktar er så snart som möjligt för vidare instruktioner.